четвъртък, 25 февруари 2016 г.

Говори Исус! - "Желая да отговоря на твоите молитви!!" - Ден 5


Знам че си се чудил, защо толкова много от твоите молитви, като че ли нямат отговор. Понякога Моят Отец е отговорил но не по начина по който очакваш, защото Неговият план е по-добър от твоят. Но много пъти молитвите ти остават без отговор, защото не пребъдваш в Мене и Моите думи не пребъдат в теб. Трябва да живееш в Моите думи и да ги оставиш да проникнат в твоето сърцето. Прочетете ги, моли се за тях, и ги прилагай към твоето отношение и поведение.
И тогава, когато имаш нужда от една дума от Мен, Светият Ми Дух ще ти даде Моите думи в твоят ум. Когато се покорявашп на думите Ми, Моите желания ще станат твои желания  а след това твоите молитвени желания ще бъдат отговорени. Моята любов и радост ще изпълни сърцето ти и то ще прелива към хората около теб. Това ще покаже, Моята любов и сила на света, доказвайки че си Мой ученик.

"Ако стоите в Мен и думите Ми стоят във вас, искайте, каквото и да желаете, и ще ви бъде. В това се прославя Моят Отец – да принасяте много плод; и ще бъдете Мои ученици." Йоан 15:7-8
"А Застъпникът, Светият Дух, когото Отец ще изпрати в Мое Име, Той ще ви научи на всичко и ще ви напомни всичко, което съм ви казал." Йоан 14:26

Няма коментари:

Публикуване на коментар