събота, 12 март 2016 г.

Говори Исус! - "Можете да преодолеете вашите най-големи страхове" - Ден 8

Напълно естествено е да се страхуваш от някаква вреда, особено от смъртта. Но ако ще Ме следваш, ще те изведа от страховете ти и ще те въведа във вяра. През живота си ще бъдеш изправен срещу страха. Но когато видиш Баща Ми и Мен такива каквито сме, и когато видиш живота и обстоятелствата от Нашата гледна точка, преодоляването на страха ще дойде много лесно. Аз дадох живота Си на кръста, за да ти дам вечен живот. Когато повярва в мен и беше новороден, Аз и Отец Ми те приехме в нашето семейство. Така че, дори твоята смърт няма да бъде трагедия, но едно приветствие на ново начало.
Дори врабче не пада на земята без волята и загрижеността на Отца Ми. Той се грижи за теб безкрайно повече от много врабчета. Дете, когато те е страх, то е защото се съсредоточаваш върху нещата от този живот, които са временни. Измести фокуса си и насочи сърцето си към Мен. Напълни сърцето си с Моите думи. Искам да сложа Моята перспектива в ума ти и Моята смелост в сърцето ти. Не се страхувай.
"Не се бойте от онези, които убиват тялото, а душата не могат да убият; а по-скоро се бойте от Онзи, който може и душа, и тяло да погуби в пъкъла."Матей 10:28
"А Иисус веднага им проговори, като каза: Дерзайте! Аз съм; не се бойте."Матей 14:27

Няма коментари:

Публикуване на коментар