сряда, 30 ноември 2016 г.

Говори Исус! - "Ако знаеше Божият дар" - Ден 11





     Когато се срещнах със самарянката, тя нямаше представа кой съм. Тя не осъзнаваше, че Аз бях Божият Дар. В мен, тя би могла да има отговори на всичките си въпроси. В Моите думи, тя можеше да чуе сърцето на Отец перфектно изразено. И в мен, тя можеше да получи крайната цел - вечния живот. Но тя не ме познаваше. Дете, наистина ли Ме познаваш, или аз просто съм ти познат? Познаваш ли сърцето ми? Знаеш ли какво обичам и какво мразя? Познаваш ли Моето слово? Дали те са пуснал корени в сърцето ти и са произвели праведни дела, благодат и вяра? Дали Моите приоритети са твои приоритети? Баща ни ти е дал живот на благословения, но големият Му подарък за вас бях Аз. Аз Съм Божият дар за вас.

     Да изживееш живота си без да имаш интимност с Мен е все едно да си пропуснал целта на живота. Искам да Ме познаваш интимно повече от всякога. Единственият начин това да се случи е като пребъдваш в словото Ми и му се покоряваш. Това е единственият начин истински да познаеш Божият Дар.

"Исус й отговори: „Ако знаеше какво дава Бог и кой те моли за малко вода, щеше да поискаш от него и той щеше да ти даде жива вода.“" Йоан 4:10
"Това е вечният живот: да познават теб – единствения истинен Бог и Исус Христос, когото ти изпрати." Йоан 17:3 

Няма коментари:

Публикуване на коментар