петък, 2 декември 2016 г.

Говори Исус! - "Всеки път когато сте стресирани, обезкуражени или претоварени" - Ден 13



Всеки път когато сте претоварени, стресирани, обезкуражени или отчаяни, вашите проблеми не са причинени от обстоятелствата. Проблемът е, че живеете живота си без адекватно да храните за духа си. Това от което се нуждаете е вливане на "дух и живот" във вашият ум, сърце и душа. Скъпо дете, колко време отдели размишлявайки върху словото Ми тази седмица? Ако отговорът ти е "малко, почти никакво", тогава духът ти гладува. Не са ти нужни празни съвети от хора; имаш нужда от духовна храна. Аз съм Единственият, който може да напълни твоят дух. Единствената дух-и-живот храна, която предлагам са Моите думи.
Може да запълваш ума си със знания и информация; може да изпълваш сърцето си с чувства и спомени; може да се обграждиш с хора. Но единственият начин да изпълниш душата си с дух и живота от който се нуждаеш е, като се наслаждаваш в думите Ми. Докато се храниш с думите Ми, духът ти ще бъде подхранен и ще се издигнеш над проблеми си. Обещавам ти!


"Не плътта дава живот, а духът. Думите, които ви говорих, са дух и те дават живот,"
Йоан 6:63
"Исус им каза: „Аз съм хлябът, който дава живот. Който дойде при мен, никога няма да огладнее, и който повярва в мен, никога няма да ожаднее." Йоан 6:35

Няма коментари:

Публикуване на коментар