понеделник, 12 декември 2016 г.

Говори Исус! - "Животът който ти дадох, няма да приключи с твоята смърт" - Ден 14


Когато разкрих че Бог e Мой Баща и че Той Ме изпрати да осигуря дарът на вечния живот, някои повярваха и се зарадваха. Други останаха в своето неверие. Повечето от религиозните водачи бяха заслепени от гнева, толкова много че желаеха смъртта Ми. Оповестих най-великите новини, които човечеството е чувало някога, но повечето хора ги отхвърлиха. Но не и ти. Дете, ти беше роден/а от Святият Дух и Аз ти дадох вечен живот. Когато умреш, Аз ще те възкреся от мъртвите. Възрадвай се в тази чудесна истина. Живей с реалността, че живота ти на Земята е само началото на твоят живот.

Осъзнай, че въпреки князът на този свят и неговите демони да могат, да отнемат всичко в живота ти, то просто е временно, те нямат силата да ти отнемат най-важното. Te nе могат да ти отнемат вечните неща. Не могат да те отделят от Моето присъствие, Моята любов или вечният живот, който вече съм ти дал. Независимо от обстоятелствата в които си днес, нека тази истина те радва непрестанно.

"Защото както Отец възкресява мъртви и дава живот, така и Синът дава живот на тези, на които иска."
Йоан 5:21

"Моите овце слушат гласа Ми и Аз ги познавам, и те вървят след Мене. Аз им давам вечен живот и те няма да погинат за вечни времена. Никой няма да ги грабне от ръката Ми."
Йоан 10:27-28

Няма коментари:

Публикуване на коментар