сряда, 24 февруари 2016 г.

Говори Исус! - "Първо ела при Мен" - Ден 4

Скъпо мое дете, всеки път, когато си изправен пред труден въпрос или се бориш с труден проблем, или преминаваш през житейски трудности, ела при Мене, преди да отидете при някой друг. Чуйте думите Ми и в молитва размишлявай за тях. Често правиш точно обратното. Търсиш отговори, решения, утеха и напътствие от други, преди да дойдеш при мен.
Никой друг не може да ти даде отговорите, комфорта или ръководството, които аз мога да ти дам. Искам да дам Моята светлина, дори и в най-мрачните ти моменти. Искам да знаеш, че съвета Ми не е само Мой; той идва при теб директно от Отец. Радвам се, когато търсиш съвет от мъдри съветници, но първо ела при Мен и думите Ми. Моите думи са дух и живот. Те не само осигуряват перфектният съвет; те изливат Духа Ми и живота Ми в твоят дух и живот. Когато си объркан, обезкуражен или в отчаяние, духа и живота, който ще получиш от думите Ми ще ти даде повече от това, от което имаш нужда, съвет по-добър от хиляда съветника.

"Елате при Мен всички, които сте отрудени и обременени, и Аз ще ви дам почивка." Матей 11:28
"Защото Аз не говорих от Себе Си, а Отец, който Ме прати, Той Ми даде заповед какво да кажа и какво да говоря." Йоан 12:49

Няма коментари:

Публикуване на коментар